14 Mart 2022 Pazartesi

Termin gecikmesi sadece kötü servis değildir, satış kaybıdır / Matias Birrell / 2021

 

Matías Birrell 06/05/2021

Termin verirken üretim kapasitesini dikkate almalısınız. Bir siparişte geciktiysek, bu sipariş için ayrılan zamanı başka bir siparişe kullanmışız  demektir, ay sonunda planlanandan daha az sevkiyat yapılmasına, dolayısıyla nakit akışının aksamasına neden olacaktır. Bütçelenen satışın da gerisinde kalınacaktır. Yani %100 gününde ve tam adedinde sevk ettiğimizde bütçemizi de tutturmuş oluruz. Kaybedilen zamanın telafisi yoktur. Sadece bugünkü siparişleri değil gelecekteki siparişleri de olumsuz etkileyecektir. Gecikmeler müşteriler için sıkıntı yaratacak ve eninde sonunda firmamızın şöhretini bozacaktır. Jorge Arias Galeas’ın Linkedin paylaşımından alıntılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder