28 Mayıs 2018 Pazartesi

Leanpub.com üzerindeki Kısıtlar Teorisi içerikli e-kitaplarım

SCAI>TECH sayfamıza bakmanızı rica ediyoruz.
Kısıtlar Teorisini Türkiye gündemine taşıyabilmek için gayret ediyorum.
3 yılı aşkın bir süredir bu konuda zamanımın, olanaklarımın yettiği ölçüde literatürü takip ettim, sertifikasyona girdim, yurtdışında eğitime katıldım, amazon.com sayesinde kitaplık dolusu kitap ve bir o kadar da kindle versiyonu eseri inceledim.

E.M. Goldratt' ın son kitabı olan Isn't It Obvious? eserini Türkçeye Optimist Yayınları için Şimdi Anladım! adıyla ben tercüme ettim.

Orta-büyük ölçekte üretici-perakendecide amatör uygulama yaptık, 2014 senesinde LODER-MTSO IV. Ulusal Lojistik Proje Yarışmasında Türkiye Birinciliği aldık.

Bu literatürde 3 ücretsiz e-kitap hazırladım:

Paradigmanın Neresindesiniz? isimli e-kitabımda paradigmayı tanımladım, değiştiğini gösteren işaretlere dikkat çektim, iş ve özel hayatımızı nasıl etkileyeceğine dair örnekler vererek okuyucuyu sorgulamaya teşvik ettim.

Kısıtlar Yönetiminde Üretim Çözümü isimli e-kitabımda kavramın S-DBR (Simplified Drum Buffer Rope) çözümünü yine kavramın TP (Thinking Process) yaklaşımıyla gerekçelendirerek açıkladım, bir örnek üzerinde işleyişi gösterdim, kendi projenizi yapabilmeniz için El Kitabı formatını tercih ettim.

Kısıtlar Yönetiminde Dağıtım Çözümü isimli e-kitabımda kavramın Replenishment çözümünü esas aldım, bir toptancı üzerinden örnekleyerek işleyişi açıkladım, özel hallere ilişkin uyarılara yer verdim, ilgi duyanlar için detay bilgileri eklerde verdim, ödül alan projeyi ve tercüme kitabın özetini de peşine ekledim.

Cesur ve vizyoner okuyucularımın aynı zamanda uygulamaya da geçeceğine inanıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder